niedziela, 10 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZ G+J do własnej agencji

Z G+J do własnej agencji

Magdalena Swoboda-Młynarczyk założyła agencję Swoboda PR. Poprzednio zajmowała stanowisko specjalisty PR w wydawnictwie G+J. Jak zapowiadają obydwie strony, Swoboda-Młynarczyk wciąż będzie współpracować z dotychczasowym pracodawcą – jako zewnętrzna agencja public relations. Agencja Swoboda PR będzie świadczyła usługi PR dla magazynów popularno-naukowych wydawanych przez G+J, tj. National Geographic, Traveler, Focus, Focus Historia.

Zapytana przez PRoto, czy nie uważa za kontrowersyjne i nieetyczne, że pierwszym i póki co jedynym klientem po założeniu nowej agencji jest były, wieloletni pracodawca odpowiedziała: „Fakt, iż mój dotychczasowy pracodawca zaproponował mi współpracę po założeniu przeze mnie agencji PR świadczy o tym, iż był zadowolony z jakości mojej pracy (…)Przy okazji chciałabym zaznaczyć, że zakres usług, które aktualnie świadczę na rzecz wydawnictwa G+J różni się od mojego dotychczasowego zakresu obowiązków”- dodała Swoboda-Młynarczyk.
Magdalena Swoboda-Młynarczyk związana jest z Wydawnictwem G+J Polska od marca 2007 roku. Wcześniej zdobywała doświadczenie w zespołach komunikacji CitiBanku i Ministerstwa Finansów.

Całością działań PR dla G+J Polska nadal kieruje PR Manager Magda Bulera. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj