W Wiśle Kraków utworzono dział public relations, który odpowiadał będzie m.in. za kreowanie wizerunku klubu. Dyrektorem działu został Adrian Ochalik, pełniący jednocześnie funkcję rzecznika prasowego Wisły.
Wkrótce zakończy się przebudowa stadionu klubu z Krakowa. Jak podkreśla Adrian Ochalik, zaowocuje to nowymi wyzwaniami związanymi działalnością marketingową, komunikacyjną i wizerunkową.
„Naszym celem jest również dotarcie do większej, nowej grupy odbiorców. Mamy też plany dotyczące cyklicznych eventów oraz realizacji długofalowych projektów, jak np. utworzenie Muzeum Wisły Kraków, zwiedzanie stadionu czy przygotowanie specjalnego programu dla najmłodszych kibiców” – dodaje nowo mianowany dyrektor.
Ostatnio informowaliśmy o utworzeniu podobnego stanowiska w Legii Warszawa. Na początku stycznia na stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji warszawskiego klubu powołana została Danuta Kowalska.(bs)