W połowie stycznia do Pionu Relacji Zewnętrznych GlaxoSmithKline dołączyła Agnieszka Czerkies-Pariaszewska, obejmując stanowisko specjalisty public relations.
Czerkies-Pariaszewska wsparła zespół Justyny Czarnoby, corporate communications managera, zajmujący się komunikacją korporacyjną firmy. Współodpowiedzialna będzie m.in. za projekty edukacyjne i społeczne dotyczące ochrony zdrowia oraz promowania profilaktyki. Zadania Czerkies-Pariaszewskiej to także budowanie reputacji firmy w środowisku zewnętrznym i wspieranie działań z zakresu CSR, poprzez współpracę z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami pacjentów i fundacjami.
Przed dołączeniem do zespołu GlaxoSmithKline pracowała m.in. w departamencie marketingu Banku BGŻ, a także w agencjach: Ciszewski Public Relations, Pegsus PR, TBWA/PR i Medical Space. W ostatnich latach realizowała kampanie komunikacyjne dla firm farmaceutycznych i środowiska medycznego, obsługując takich klientów jak: Eli Lilly, Jelfa, MSD, UCB Pharma, Hal Allergy, czy Warszawski Uniwersytet Medyczny. Agnieszka Czerkies-Pariaszewska studiowała dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim, ukończyła specjalizację „Marketing Medialny i Public Relations”. (bs)