piątek, 10 stycznia, 2025

W dobrej formie

Branża PR w Szwajcarii wyraźnie się rozwija – czytamy na stronie Szwajcarskiego Towarzystwa Public Relations SPRG. Badanie „Farner Kommunikationsindex”, przeprowadzone wśród 500 największych szwajcarskich przedsiębiorstw, pokazuje, że 87 procent firm znacznie podwyższyło swoje budżety na PR, reklamę i marketing w 2005 roku, lub co najmniej zachowało poziom sprzed roku. Są to najlepsze wskaźniki, jakie w ciągu trzech lat osiągnął szwajcarski rynek. Jedno na trzy przedsiębiorstwa zapowiada dalsze zwiększanie budżetów PR. Liczba firm, które zamierzają dokonać cięć budżetowych w obszarze PR-u to jedynie 11 procent. Poprzez użycie nowych środków, rozszerzeniu ulegną dziedziny komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, jak również relacji inwestorskich i finansowych. Badanie, przy współpracy z Farner Consulting AG, wykonał instytut badawczy Isopublic.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj