piątek, 10 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościZmiany w Ernst&Young

Zmiany w Ernst&Young

Barbara Górska została dyrektorem marketingu, rozwoju biznesowego i komunikacji Ernst&Young. Obowiązki dyrektora marketingu przejęła po Marii Bnińskiej, która odeszła z firmy i od 1 kwietnia jest dyrektorem PR-u i rozwoju biznesowego w kancelarii prawnej Hogan Lovells.
Przed objęciem obecnej funkcji Górska była w Ernst&Young, od czerwca 2006, dyrektorem PR i dyrektorem polskiej edycji konkursu Ernst & Young Entrepreneur of the Year (Przedsiębiorca Roku). Obie funkcje zachowała, teraz rozszerzono je dodatkowo o zakres obowiązków i odpowiedzialności o marketing i rozwój biznesowy.
Wcześniej  (w latach 2003-2006) Górska była rzecznikiem Telekomunikacji Polskiej. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj