środa, 15 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościJan Niezbędny zatrudnia agencje

Jan Niezbędny zatrudnia agencje

Właściciel marki Jan Niezbędny, firma Sarantis, w związku z prowadzoną kampanią edukacyjną rozpoczęła współpracę z agencją PR-owską.  Za działania komunikacyjne w jej ramach odpowiada agencja Raczkiewicz – Chenczke Consultants. Do jej zadań należy prowadzenie relacji z mediami tradycyjnymi oraz elektornicznymi,  a także współpraca z ekspertami. Umowa ma charakter projektowy i obowiązuje od maja. Za kreację kampanii odpowiada Unia Interactive, a za zakup mediów – agencja Value Media.
Kampania ma zwrócić uwagę na to, ile witamin tracimy w procesie przygotowywania posiłków. Wspiera ona sprzedaż nowego produktu markowanego przez firmę. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj