Kolko Communications, dział, który powstał niedawno w strukturach Rubikom Strategy Consultants, ma dwóch nowych klientów. Są to spółka mLife, dostawca usług dodanych na rynku telekomunikacyjnym, oraz NuOrder Group, grupa marketingu zintegrowanego. Co ciekawe, Joanna Kółkowska, Partner&PR director Kolko Communications, jak sama potwierdza – przez prawie dwa ostatnie lata stanowiła wewnętrzną komórkę PR w mLife.
Obie umowy podpisano w czerwcu – z mLife na początku miesiąca, z NuOrder – w połowie.
W ramach obsługi mLife, agencja zajmuje się zarządzaniem serwisami internetowymi w ramach całej grupy kapitałowej spółki. Dla grupy NuOrder Kolko Communications realizuje strategię PR i prowadzi działania z zakresu relacji z mediami.
W skład NuOrder Group wchodzą agencje E_misja Interactive 360 i 6ix. E_misja Interactive 360 specjalizuje się w projektowaniu i realizacji strategii marketingowych marek w Internecie oraz prowadzeniu zintegrowanych akcji marketingowych bazujących na działaniach interaktywnych. 6ix to agencja marketingowa świadcząca usługi oparte o techniki Word of Mouth Marketing. (kk)