Agencja Sugar&Spice Public Relations, jest odpowiedzialna za projekt specjalnego wydania magazynu Think Tank, poświęconego w całości komunikacji marketingowej. Agencja zajmie się opracowaniem oraz redakcją tematyki numeru, współpracą merytoryczną z ekspertami piszącymi poszczególne materiały oraz zredagowaniem powstałych artykułów do całego numeru.
Tomasz Kamyk i Adam Bodziak, załoyżciele agencji Sugar & Spice PR, pracowali wcześniej jako dziennikarze biznesowi, specjalizowali się także w tematyce marketingowej. Ostatnio tworzyli, nieistniejący już magazyn, Marketing&more. Umowa ma charakter projektowy.
Numer specjalny magazynu Think Tank ukaże się w nakładzie 8 tys. egzemplarzy i jest przygotowywany we współpracy eksperckiej z PKPP Lewiatan, Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, Polskim Towarzystwem Badaczy Rynku i Opinii, Internet Advertising Bureau (IAB)oraz Związkiem Firm Public Relations.(kk)