Konkurs dla firm z województwa łódzkiego pt. „Pokaż się” i konferencja „Jak wykorzystać kulturę i sztukę w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy” to nowy projekt realizowany przez Łódź Art Center przy współpracy z agencją Ad Future, pod hasłem „Biznes dla Łodzi”. Jego celem jest zaangażowanie firm z województwa łódzkiego w starania Łodzi o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016.
Do konkursu zostało zaproszonych kilkaset firm, które mogą ze swoich produktów stworzyć logo Łódź Europejska Stolica Kultury 2016, wystawa ich prac odbędzie się we wrześniu w Manufakturze. Program zaplanowano na 6 lat i jego efektem ma być stworzenie kreatywnego partnerstwa pomiędzy biznesem i sztuką.
Właścicielką agencji Ad Future jest Iza Bogus, wcześniej dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i rzecznik prasowy linii lotniczych Centralwings, należących do PLL LOT, odpowiedzialna za strategię wizerunkową, pozycjonowanie i wprowadzenie marki na rynek.
Bogus założyła agencję w 2003, ale pod nazwą Madia&COM, potem zawiesiła działalność – na czas pracy Centralwings – a teraz ją reaktywowała pod nową nazwą Ad Future. Jak podkreśla, to całkiem nowe przedsięwzięcie. (kk)