piątek, 10 stycznia, 2025

Agencje w siodle

Konsorcjum agencji Telma Group Communications i LTC wygrało przetarg na opracowanie i wykonanie działań w zakresie promocji oraz infrastruktury trasy szlaku konnego dla projektu „Turystyka w siodle – infrastruktura innowacyjnego i unikatowego produktu turystycznego” realizowanego przez Urząd Marszałkowski w Łodzi.

Do zadań agencji Telma należy m. in. prowadzenie kontaktów z mediami, organizacja konferencji i eventów, przygotowanie gadżetów reklamowych oraz opracowanie
i wdrożenie kampanii reklamowej. LTC odpowiada zaś za stworzenie infrastruktury informacyjnej szlaku konnego, w tym m.in. przygotowanie tablic informacyjnych, bilbordów oraz oznakowanie szlaku. Umowa została podpisana do września 2011. Osobami odpowiedzialnymi za realizację projektu ze strony TGC są: Maciej Antczak, Malwina Kwiatkowska i Marta Wróblewska. Do przetargu została zgłoszona tylko jedna oferta.

Łódzki Szlak Konny ma być najdłuższą w Europie trasą przeznaczoną dla miłośników turystyki konnej. (kk)

 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj