Energa Invest wybrała agencję, która zajmie się opracowaniem strategii komunikowania i zarządzania relacjami z otoczeniem dla jednej z planowanych przez firmę inwestycji – elektrowni gazowej. Jest to agencja Ambermedia.
Na potrzeby przygotowania strategii został powołany zespół złożony z przedstawicieli spółki, agencji, a także zewnętrznych ekspertów. Działania ze strony klienta koordynuje specjalista ds. inwestycji – Katarzyna Małuj.Ze strony Ambermedia nad strategią pracują dyrektor zarządzająca Monika Skorynkiewicz-Kasprzyk oraz PR manager Cyprian Maciejewski.
Agencja została zaproszona do współpracy w wyniku konkursu ofert oraz późniejszej tury negocjacji z wybranymi przez klienta firmami. Współpraca ma charakter projektowy. Firma nie podaje nazw ani liczby agencji, które startowały w konkursie.
Energa Invest wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Energa, będącej jednym z polskich holdingów elektroenergetycznych. (kk)