Dział promocji radia ZET i Chilli ZET, którym kieruje Agnieszka Radawiec, przechodzi reorganizację. Powstają dwa zespoły. Jeden z nich będzie współtworzyć i realizować strategię komunikacyjną (ATL, BTL, B2B, PR, projekty patronackie i sponsoringowe) marki Radio ZET, drugi – Chilli ZET i RRM. Zespołami pokierują brand managerowie.
4 października do Działu Promocji dołączy Marta Gajowniczek, która obejmie stanowisko brand managera Chilli ZET i RRM/Brand PR managera. Oprócz realizacji działań promocyjnych podległych marek będzie odpowiedzialna za strategiczną współpracę redakcyjną Chilli ZET i Radia ZET z innymi mediami. Drugi brand manager Radia ZET dołączy do zespołu w listopadzie.
Ostatnio Marta Gajowniczek pracowała jako PR&Communication manager w OmnicomMediaGroup. Odpowiadała m.in. za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną grupy. Wcześniej była związana z agencją PR Euro RSCG Sensors, gdzie prowadziła kampanie wizerunkowo-lifestylowe, w tym patronackie i sponsoringowe marek premium.
Z Grupą Eurozet rozstanie się Marta Starosta, która była starszym specjalistą promocji i opiekunem marki Radio ZET. (kk)