Maciej Budzich – autor blogu o mediach, marketingu i Internecie (blog.mediafun.pl), redaktor naczelny „mediafun magazynu” podjął współpracę z agencją interaktywną Think Kong. W ramach umowy będzie brał udział w pracach nowo powstającego zespołu i konsultował projekty związane z kampaniami realizowanymi w blogosferze.
„Chcielibyśmy, żeby wiedza i doświadczenia Maćka pomogły nam realizować jeszcze ciekawsze projekty” – komentuje Norbert Kilen, strategy director Think Kong. Umowa została zawarta bezterminowo. Budzich w agencji ma opiniować projekty w charakterze niezależnego eksperta. Na co dzień komentuje efekty działań public relations, zajmuje się marketingiem, komunikacją i kwestiami związanymi z mediami społecznościowymi. W ramach swojej blogowej działalności organizuje też otwarte konferencje poświęcone blogosferze, marketingowi, marce, reklamie i mikroblogom oraz zabiera głos w dyskusjach związanych z funkcjonowaniem blogosfery.
Zapytany o to, czy nie ma w tym żadnego konfliktu interesów, potwierdził, że nadal będzie pisał blog i nie będzie miało to wpływu na jego niezależność. „Oczywiście zdaję sobie jednak sprawę z pewnego ryzyka, ale to, co wynika ze współpracy z agencją Think Kong, nie dotyczy mojej działalności blogowej. Jedynym wymogiem, który będę musiał spełnić, jest zachowanie tajemnicy handlowej. Owszem, być może będzie mi trudniej krytykować Think Konga na łamach bloga, ale jestem też pewien, że jeśli pozwolę sobie na płodzenie lukrowanych treści, to czytelnicy szybko sprowadzą mnie do parteru” – powiedział PRoto.pl Budzich. (es)