wtorek, 24 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKampania jednak etyczna?

Kampania jednak etyczna?

Jak donosi The Mercury, Australijski Instytut Public Relations (PRIA) oddalił skargę dotyczącą złamania obowiązujących w branży zasad etycznych. O działania takie była oskarżona firma Corporate Communications Tasmania, której prezesem jest Tony Harrison. W marcu 2006, podczas wyborów władz Tasmanii, firma przeprowadziła kampanię reklamową dla grupy Tasmanians for a Better Future, jednak odmówiła podania źródeł jej finansowania.
Christine Milne, australijska senator, twierdzi, iż Harrison postąpił nieetycznie, ponieważ firma jest zobowiązana ujawnić źródło finansowania akcji komunikacyjnych, które realizuje. W wystąpieniu w australijskim senacie Milne powiedziała, że od PRIA otrzymała jedynie krótką odpowiedź, oddalającą jej skargę.
Corporate Communications Tasmania jest jedną z największych agencji PR na Tasmanii, afiliowaną przez Porter Novelli.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj