Fleishman-Hillard ma nową osobę, która pokieruje działem komunikacji konsumenckiej i zajmie się koordynacją działań prowadzonych w jego ramach. Szefową została senior account manager Magdalena Staniszewska.
Magdalena Staniszewska doświadczenie w branży PR zdobywała w agencji Principle oraz Hill&Knowlton. Prowadziła projekty m.in. dla: Grolsch, Smirnoff Black, Columbia Sportswear, Sorel, Fiskars, Roche, Johnson’s baby oraz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Ponadto grono konsultantów agencji poszerzyło swój skład o dwie nowe osoby: Monikę Wróbel oraz Magdalenę Pawlak. Obydwie rozpoczynają pracę na stanowisku senior account executive. Wróbel wcześniej była związana między innymi z agencjami On Board PR i Edelman. Pracowała m.in. dla Discovery Channel, Żywiec, Baxter, Dove, Orlen, Schenker, City Index i HP. Pawlak natomiast poszerzała doświadczenie w PRisma Communications (McCan Ericsson Worldgroup), ComPress, Ciszewski PR oraz w firmie Bakoma SA. Klienci, których obsługiwała, to: Coca Cola, Nestle, Bols, RWE, BRITA, Bayer, Nivea, Actavis, AkzoNobel. (es)