Lotos wybrał dwie agencje do obsługi CSR Grupy oraz prowadzenia działań komunikacyjnych i PR w 2011 roku. Zwycięzcami przetargu zostały Grupa Kombinat oraz Grupa Promocyjna MaxPoint.
W ramach zawartej umowy Grupa Kombinat jest odpowiedzialna za realizację inicjatyw społecznych w dwóch obszarach. Zajmie się zarówno organizacją wydarzeń z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (pod kierownictwem Aleksandry Zawadzkiej), jak i realizacją działań komunikacyjnych i PR prowadzonych inicjatyw społecznych (za tę część projektu odpowiedzialni będą Mateusz Piotrowski oraz Jarosław Grodź). Agencja już po raz drugi zajmie się przygotowaniem i obsługą inicjatyw Grupy Lotos. W roku 2010 również zajmowała się obsługą działań CSR firmy.
GP Maxpoint będzie odpowiedzialna za stworzenie koncepcji i realizację poszczególnych przedsięwzięć zaplanowanych w strategii komunikacji społecznej Grupy Lotos i budowanie jej pozytywnego wizerunku jako podmiotu społecznie odpowiedzialnego. Osobą odpowiedzialną za projekt będzie Agnieszka Starak-Bartoszuk.
Agencje zostały wybrane w drodze przetargu. Umowy będą obowiązywały do końca 2011 roku. Jako że nie zostały jeszcze podpisane, szczegóły zamówień nie są jeszcze znane.