środa, 20 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościLotos wybrał agencje do obsługi CSR i PR

Lotos wybrał agencje do obsługi CSR i PR

Lotos wybrał dwie agencje do obsługi CSR Grupy oraz prowadzenia działań komunikacyjnych i PR w 2011 roku. Zwycięzcami przetargu zostały Grupa Kombinat oraz Grupa Promocyjna MaxPoint.

W ramach zawartej umowy Grupa Kombinat jest odpowiedzialna za realizację inicjatyw społecznych w dwóch obszarach. Zajmie się zarówno organizacją wydarzeń z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (pod kierownictwem Aleksandry Zawadzkiej), jak i realizacją działań komunikacyjnych i PR prowadzonych inicjatyw społecznych (za tę część projektu odpowiedzialni będą Mateusz Piotrowski oraz Jarosław Grodź). Agencja już po raz drugi zajmie się przygotowaniem i obsługą inicjatyw Grupy Lotos. W roku 2010 również zajmowała się obsługą działań CSR firmy.

GP Maxpoint będzie odpowiedzialna za stworzenie koncepcji i realizację poszczególnych przedsięwzięć zaplanowanych w strategii komunikacji społecznej Grupy Lotos i budowanie  jej pozytywnego wizerunku jako podmiotu społecznie odpowiedzialnego. Osobą odpowiedzialną za projekt będzie Agnieszka Starak-Bartoszuk.

Agencje zostały wybrane w drodze przetargu. Umowy będą obowiązywały do końca 2011 roku. Jako że nie zostały jeszcze podpisane, szczegóły zamówień nie są jeszcze znane.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj