Michał Sznajder, dziennikarz TVN 24 z 8-letnim stażem, porzuca media na rzecz Alert Media Communications. W agencji zajmie się szkoleniami i PR-em.
„8 lat w dziennikarstwie to wystarczająco długo. Praca z mniejszym entuzjazmem i bez pasji nie ma sensu – byłoby to ze stratą dla dziennikarza i wydawcy. Teraz idę do agencji, w której szef jest byłym dziennikarzem” – zdradza Sznajder. Dodaje, że liczy w związku z tym na to, że jego obycie w mediach zostanie docenione, ale uda mu się też dopracować umiejętności PR-owe.
„Setki, jeśli nie tysiące wywiadów i nagrań pozwoliły mi zaobserwować pewną stałą – większość ludzi ma coś do powiedzenia, ale nie zawsze wie, jak to sprzedać. Myślę, że moje doświadczenie na temat tego, jakie są oczekiwania mediów, przyda się w agencji” – mówi były dziennikarz TVN 24. Jest przekonany o tym, że „coś, co na pierwszy rzut oka wydaje się atrakcyjne, często wymaga doszlifowania”. Pod tym właśnie kątem będzie wspierał Alert Media Communications. (es)