Godzinowe stawki osób zarządzających agencjami PR-owskimi w USA dorównują tym, które osiągają prawnicy i księgowi. Badania przeprowadzone przez nowojorską firmę konsultingową StevensGouldPartners wykazały, że dyrektorzy zarządzający amerykańskich agencji PR-owskich uzyskują obecnie takie same wynagrodzenia, jak pracownicy innych czołowych branż. Badanie, przeprowadzone na próbie 151 osób, wykazało, że obecna godzinowa stawka dyrektora, dyrektora zarządzającego lub prezesa agencji PR-owskiej wynosi około 322$.
Wyniki badań wskazują również, że w ostatnim czasie stawki osób zatrudnionych w branży PR gwałtownie wzrosły – koszt godziny pracy osoby zatrudnionej na stanowisku Account Executive to obecnie 140 dolarów. Badanie wykazało spore różnice w wynagrodzeniach pomiędzy różnymi regionami Stanów Zjednoczonych – najwyższe są stawki PR-owców w Nowym Jorku, najniższe na południowym wschodzie kraju.