Po 7 latach rzecznikowania oraz kreowania wizerunku Mostostalu Warszawa, własną agencję PR pod nazwą Lawenda Public Relations założyła Agnieszka Kuźma-Filipek.
Kuźma-Filipek zarządzała działem PR oraz pełniła funkcję rzecznika prasowego giełdowej spółki Mostostal Warszawa należącej do koncernu Acciona. Formalnie z firmą rozstała się w czerwcu tego roku. Posiada 12-letnie doświadczenie w budowaniu wizerunku dużych firm, jak i realizacji projektów dla firm z sektora MSP w branżach nieruchomościowej, ochrony środowiska, wydawniczej, zdrowotnej, szkoleniowej i informatycznej.
Oferta działań nowo powstałej Lawendy kierowana jest głównie do sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Zakres działań agencji obejmuje budowanie i zarządzanie wizerunkiem firm i produktów, relacje z mediami, pozyskiwanie partnerów do współpracy (patronaty medialne, branżowe), społeczną odpowiedzialność biznesu, employer branding oraz komunikację kryzysową. Agencja ma już trzech klientów: wydawnictwo Buchmann, firmę konsultingowo-coachingową Fertility Couching Center oraz firmę z branży medycznej zajmującą się badaniami nad płodnością.
Agnieszka Kuźma-Filipek jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej. Na tej samej uczelni ukończyła także podyplomowe studia public relations.(es)