Wydawnictwo Zwierciadło powiększa dział promocji i PR, kierowany przez Agnieszkę Szlaską – dyrektora ds. promocji i PR. Dotychczasowy zespół w składzie: Magdalena Karczmarczyk i Karolina Siewierska został poszerzony o trzy nowe osoby: Annę Dobrak, Marię Łużyńską-Sawicką oraz Magdalenę Siwecką.
Maria Łużyńska-Sawicka w wydawnictwie zajmuje się promocją i PR miesięcznika motoryzacyjnego CARS. W branży motoryzacyjnej pracuje od początku swojej kariery zawodowej. Prowadziła projekty PR związane z promocją motoryzacji i sportów motorowych oraz z bezpieczeństwem ruchu drogowego. Była ponadto rzecznikiem prasowym firm branży petrochemicznej (Mobil, BP Lubricants, Castrol).
Anna Dobrak jest odpowiedzialna z kolei za organizację i promocję warsztatów rozwoju osobistego „Akademia Zwierciadła”. Jest inicjatorką i organizatorką działań promujących wiedzę psychologiczną, sztukę i warszawską Pragę. Jako partner organizowała „praskie” edycje Festiwalu Progressteron i Akcji Joga w Parku. Ma na swoim koncie organizację i realizację wielu warsztatów, wystaw i koncertów.
Z kolei w zakres obowiązków Magdaleny Siweckiej wchodzą: promocja książek wydawanych przez wydawnictwo, organizacja i promocja Klubów Zwierciadła oraz promocja Młodej Polskiej Filharmonii – projektu Grupy Zwierciadło, wpierającego wybitnie uzdolnioną młodzież. Siwicka wcześniej zajmowała się promocją portali Polki.pl i Babyonline.pl, należących do Edipresse Polska. Doświadczenie zawodowe zdobywała także m.in. na stanowisku starszego specjalisty ds. PR w TVP, w Redakcji Oprawy i Promocji Programu 2, gdzie zajmowała się planowaniem oraz realizacją działań z zakresu promocji i public relations dla potrzeb audycji telewizyjnych. Odpowiadała też za promocję i PR Muzeum Narodowego w Warszawie. (es)