poniedziałek, 25 listopada, 2024

Lawenda tenisowo

Agencja Lawenda Public Relations przygotuje strategię PR dla programu  CSR „Tenis10 w każdej gminie”, realizowanego przez Fundację Promocji Kultury i Sportu  INTER AKTIV w porozumieniu z Polskim Związkiem Tenisowym.

Program dotyczy gmin ze słabo rozwiniętą infrastrukturą sportową. Jego celem jest zmobilizowanie samorządów do zakładania szkółek tenisowych oraz  zachęcania dzieci w wieku do lat 10 do nauki tenisa.

Poza przygotowaniem strategii agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations oraz przygotowanie oferty dla potencjalnych sponsorów. Umowę podpisano na pół roku. Za działania na rzecz klienta odpowiada  Agnieszka Kuźma-Filipek. (ks)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj