W ramach rozwoju działu marketingu, HBO Polska powiększyło swój skład. Brand managerem odpowiedzialnym za kampanie promocyjne, koordynację projektów HBO i budowę wizerunku marki, została Agnieszka Łukasińska, która do tej pory w firmie Pepsi-Cola General Bottlers Poland odpowiadała za Pepsi oraz Lipton Ice Tea.
Łukasińska w Pepsi Cola General Bottlers Poland pełniła funkcję junior brand managera. Ukończyła ekonomię (specjalność marketing) na Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego w Warszawie. Oprócz niej, zespół HBO zasiliła także Kaja Szafrańska, absolwentka dziennikarstwa (specjalność radiowa) na UW. Objęła stanowisko koordynatora ds. internetu w grupie kanałów AXN i będzie zajmowała się rozwojem strony internetowej AXN oraz serwisów interaktywnych, a także mediami społecznościowymi oraz wszelkimi działami online kanałów AXN. Ostatnio pracowała w wydawnictwie Agora, współtworząc m.in. serwis serialowy www.popcorner.pl.
Ponadto do HBO Polska dołączyli: Paweł Polański (research manager), Tomasz Teodorczyk (marketing manager i szefa zespołu AXN), Marcin Królicki (creative service manager), Marek Sikorski (koordynator ds. trade marketingu). (es)