Po siedmiu latach pracy w Euro RSCG Sensors (ostatnio na stanowisku account managera), Anna Malitka-Babik, została specjalistą ds. marketingu i PR w firmie Lechpol, zajmującej się dystrybucją części i urządzeń elektronicznych. Dział marketingu liczy obecnie trzy osoby.
Malitka-Babik na nowo utworzonym stanowisku odpowiada za relacje z mediami oraz planowanie i realizowanie działań wizerunkowych dla należących do firmy marek, m.in. Cabletech i Peiying. Koordynuje także kampanie reklamowe (ATL i BTL) i nadzoruje produktowe strony www. Ostatnio pracowała dla Euro RSCG Sensors, gdzie realizowała ogólnopolskie kampanie edukacyjne dla firm z branży FMCG i farmaceutycznych takich, jak: Kimberly-Clark (Program »Pomóżmy razem«, Huggies), Nestlé, Danone, US Pharmacia, a ostatnio Reckitt Benckiser, Johnson & Johnson Medical Devices & Diagnostics, Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej oraz Fundacji Rak’n’Roll.
Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną ze specjalnością public relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz zarządzanie i marketing w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie. (es)