Była PR & communications manager spółki adwokackiej Tomczak i Partnerzy, Marta Tyszer, od września 2011 roku pełni obowiązki specjalisty ds. marketingu i komunikacji KPMG. Odpowiada m.in. za relacje z mediami.
Tyszer pracowała także w agencji PR-owej – od 2008 do 2011 roku – początkowo jako stażystka, potem junior i senior account executive w Weber Shandwick. Brała wówczas udział w projektach realizowanych dla klientów: MasterCard, Discovery Networks CE i Microsoft (podczas stażu w dziale financial/corporate/technology) oraz: Nespresso, The Walt Disney Company, Mrs.Sporty, Nestlé, Alpro soya, Laboratoire Dermatologique Bioderma (w dziale consumer/healthcare). Była także tłumaczem w Talking Heads UK Limited w Wielkiej Brytanii. Ukończyła filologię polską ze specjalizacją medialną na Uniwersytecie Warszawskim. Jest także studentką ostatniego roku prawa na Wydziale Prawa i Administracji UW oraz studentką Centrum Prawa Brytyjskiego przy WPiA – wspólnym programie University of Cambridge i UW. Szefem departamentu marketing & communications KPMG jest Magdalena Maruszczak. (es)