Amberk Spark, spółka powołana przez akcjonariuszy Kamis jako niezależny podmiot, którego strategicznym celem będzie rozwój marki Irving, zmieniła PR managera. Stanowisko objęła w grudniu 2011 r. Anna Piątkowska-Wełyczko. Zastąpiła Monikę Chrobak-Budzińską.
Piątkowska-Wełyczko odpowiada za opracowanie i realizację strategii działań PR dla marki Irving, współpracę z mediami oraz wsparcie działań marketingowych. Nowa PR manager ma ponad 6 lat doświadczenia w branży public relations. Od 2007 roku pracowała w Euro RSCG Sensors jako senior specialist, a następnie jako account manager. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencji Sigma International Poland oraz na stażu w agencji Compress. Specjalizuje się w branży FMCG. Realizowała projekty dla takich marek jak Warka, Desperados, Absolut, Winiary, Uncle Ben’s, Velvet, Huggies, Pudliszki czy Hortex. (es)