piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCelnicy z nową strategią komunikacyjną

Celnicy z nową strategią komunikacyjną

Służba Celna zaczyna budować spójny wizerunek. Jego koncepcję opracowała agencja Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej. Część dotyczącą obecności celników w sieci – agencja Digital Wonderland. Zmianom towarzyszy też wprowadzenie nowej koncepcji wizualnej.

Koncepcja zawiera m.in.: pozycjonowanie funkcjonariuszy celnych, zasady przygotowania materiałów prasowych, metody radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi, sposoby usprawnienia komunikacji wewnętrznej, ramowy plan działań do roku 2015 oraz kryteria oceny efektywności. Za przygotowanie finalnego dokumentu odpowiadał Andrzej Godewski, partner Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej.

Wdrożeniem postanowień zajmuje się obsługa prasowa Służby Celnej przy Ministrze Finansów, Wydział Informacji i Promocji w Departamencie Służby Celnej oraz 16 rzeczników regionalnych izb celnych. Konsorcjum agencji Charyzma zostało wyłonione w ramach zaproszenia do składania ofert z czerwca ub. roku. Praca nad dokumentem trwała od września do końca ub. roku. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj