sobota, 25 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościNowa osoba w Solski Burson-Marsteller

Nowa osoba w Solski Burson-Marsteller

W marcu do zespołu Solski Burson-Marsteller dołączyła Natalia Makowska, obejmując stanowisko associate w brand and digital practice. Koordynuje działania dla dwóch marek: Burger King i KFC.

Wcześniej, przez 3,5 roku Natalia Makowska pracowała w agencji Eskadra PUBLICA, obsługując takie firmy i marki, jak Yoskine, Wienerberger, Nestlé, Winiary, Expander, Infarma i Metro. Jeden z koordynowanych przez nią projektów (event Misterium Męki Pańskiej) otrzymał wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze 2011 w kategorii specjalnej „Efektywność”. Pracowała także na stanowisku kierownika biura Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Ukończyła Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii ze specjalizacją psychologia ekonomiczna. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj