sobota, 11 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościOn Board PR dla Diageo

On Board PR dla Diageo

Trzecią edycję kampanii „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” wypromuje On Board PR. Agencja podpisała umowę z Diageo, producentem i dystrybutorem marek alkoholi: Johnnie Walker, Smirnoff i Baileys.

Za projekt odpowiada zespół Tomasza Lisa z działu retail & entertainment. Współpraca w ramach tej edycji potrwa przez cały rok i uwzględnia m.in. relacje z ekspertami i ośrodkami badawczymi, akcje specjalne w sieci sklepów Real, działania w mediach społecznościowych, a także stały kontakt z dziennikarzami w ramach biura prasowego. Jednym z głównych elementów kampanii będzie zbieranie deklaracji pod hasłem „Prowadzę. Nie piję”. Do tej pory swój podpis pod deklaracją złożyło ponad 43 tys. konsumentów. (es)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj