Grupa PKP zleciła realizację działań promocyjno-informacyjnych, związanych ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy, agencji PR. Umowę podpisała z Partner of Promotion.
„Już dzisiaj obserwujemy bardzo duże zainteresowanie mediów polskich i zagranicznych przygotowaniami kolei w Polsce do EURO 2012. Dlatego postanowiliśmy skoordynować pracę poszczególnych firm kolejowych, by wyjść do mediów ze spójną, kompleksową informacją nt. naszych działań. Na dworcach w miastach-gospodarzach powstaną specjalne Kolejowe Biura Prasowe, w których dziennikarze zdobędą wszelkie informacje nt. funkcjonowania kolei podczas EURO 2012. Do wspólnej pracy zaprosiliśmy również firmy kolejowe spoza Grupy PKP” – powiedział PRoto.pl Łukasz Kurpiewski, rzecznik PKP.
Współpraca obejmuje relacje z mediami, a także działania skierowane bezpośrednio do pasażerów: na dworcach kolejowych, w pociągach i w internecie. „Agencję PR wybraliśmy w konkursie ofert. Udział w tym postępowaniu zaproponowaliśmy pięciu agencjom. Umowę zawarliśmy do połowy lipca” – dodaje Kurpiewski, który odpowiada za projekt po stronie PKP. Ze strony agencji prace koordynują: Paweł Czermak i Katarzyna Dawidowska. (es)