W I kwartale tego roku FlyPR pozyskało trzech klientów: Roto Frank Okucia Budowlane, Grupę Gastronomiczną Food & Drink oraz Blach-Stal.
Z firmą Roto Frank Okucia Budowlane agencja pracuje od początku stycznia tego roku. W ramach umowy FlyPR zajmuje się prowadzeniem oraz koordynacją działań z zakresu media relations oraz PR produktowego. Agencja została wybrana w wyniku konkursu ofert.
W lutym 2012 Grupa Gastronomiczna Food & Drink powierzyła działania wizerunkowe agencji FlyPR. Jak zdradza Andrzej Gęsiarz, dyrektor handlowy GGFD: „firma FlyPR została nam polecona przez klienta agencji i jednocześnie jednego z naszych partnerów biznesowych”. Umowa ma charakter projektowy.
Zaś w marcu agencja zawarła umowę z firma Blach-Stal, producentem kompletnych systemów dachowych. FlyPR zajęło się prowadzeniem działań z zakresu media relations, PR produktowego, PR korporacyjny oraz social media. Obsługę klienta poprowadzi Anna Szeflińska wraz z zespołem. (kg)