sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMarketing uczciwy i mniej uczciwy

Marketing uczciwy i mniej uczciwy

Jak informuje portal bulldogreporter, Federalna Komisja Handlu USA (The U.S. Federal Trade Commission) nakazała firmom przerwać stosowanie marketingu szeptanego, w którym osoby promujące produkty i usługi przedsiębiorstw są przez nie wynagradzane. Zdaniem FTC takie praktyki trzeba uznać za nieuczciwe, ponieważ ich skuteczność wynika z zaufania odbiorców nieświadomych, że przekazywane im informacje nie są zwykłymi opiniami ich znajomych, a wiadomościami opłaconymi. Stanowisko FTC spotkało się z oporem ze strony Word of Mouth Marketing Association (WOMMA), które apeluje o rozróżnienie pomiędzy „buzz marketing”, który FTC akceptuje, a „stealth marketing”, wobec którego zgłasza zastrzeżenia. (psp)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj