sobota, 23 listopada, 2024

Lotniczy kryzys

Portal theglobeandmail.com opisuje i ocenia działania antykryzysowe linii lotniczych JetBlue. Celem przeprowadzonej przez firmę dynamicznej i, jak ocenia autor artykułu, agresywnej kampanii było zminimalizowanie negatywnych skutków, jakie wywołał całkowity paraliż ruchu lotniczego, spowodowany złymi warunkami atmosferycznymi. Scenariusz kampanii realizowanej przez JetBlue opierał się na przeprosinach skierowanych przez firmę do klientów. Informacje i przeprosiny, zajmujące całą stronę, opublikowano w 20 największych gazetach USA.
David Neeleman, reprezentujący firmę, wystąpił w porannych programach, w tym w popularnym talk show stacji NBC „Today Show”. Firma umieściła też nagranie w kanale YouTube. Poza przeprosinami JetBlue zapewniło swoim klientom zwrot pełnych kosztów za wszystkie utrudnienia. Jak ocenił autor artykułu, dzięki tym, bardzo kosztownym, działaniom firmie udało się utrzymać reputację i nie stracić zaufania klientów. Jednak przypomina on, że sytuacja kryzysowa została w dużym stopniu sprowokowana przez samą korporację, która pomimo prognoz bardzo złej pogody, nie zdecydowała się odpowiednio wcześnie na odwołanie lotów. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj