niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościGoogle na szczycie

Google na szczycie

Portal businesswire.com podał wyniki corocznego rankingu BRANDZ™, który prezentuje 100 najsilniejszych marek na świecie. Został on opublikowany dzięki współpracy z gazetą Financial Times i firmą badawczą Millward Brown. Pierwsze miejsce w rankingu zajęła marka Google z wartością  oszacowaną na 66.434 mln dol., uplasowała się ona przed takimi gigantami, jak General Electric (61.880 mln dol.), Microsoft (54.951 mln dol.) czy Coca-Cola (44.134 mln dol.).
W ciągu roku ogólna wartość marek uwzględnionych w rankingu wzrosła o 10.6 proc. Zaobserwowano wzrost znaczenia rynków wschodnich, a także firm, które zajmują się różnego rodzaju usługami technologicznymi oraz takich, które wdrożyły zasady odpowiedzialnego biznesu. Cały raport można znaleźć na stronie internetowej www.brandz.com. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj