Business & Culture wspiera PR-owo dwie imprezy: Summer Fall Festival w Płocku oraz Międzynarodowy Festiwal Teatru Lalek i Animacji Filmowych „Lalka Też Człowiek”.
Dla rockowego Summer Fall Festival, której pierwsza edycja odbędzie się w Płocku w drugi weekend września, agencja przygotowała strategię promocji oraz odpowiada za całość działań public relations, jak i rekomendacje dotyczące aktywności marketingowych. Organizatorem festiwalu jest Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki. Za prowadzenie działań odpowiadają Max Fuzowski oraz Klaudia Piwowar. Firmy współpracowały już ze sobą – przy festiwalu Reggaeland.
Poza tym B&C zajmie się też strategią promocji i PR dla Międzynarodowego Festiwalu Teatru Lalek i Animacji Filmowych „Lalka Też Człowiek”. Ponadto przygotuje i wyprodukuje festiwalowy katalog. Organizatorem wydarzenia, które odbędzie się w dniach 14-20 listopada, jest Unia Teatr Niemożliwy. Za prowadzenie projektu odpowiada Katarzyna Grabowska. Agencja sama zgłosiła się do klienta. (es)