Agencja GutPR może uznać sierpień za owocny miesiąc, bo podpisała aż 7 kontraktów.
Długoterminową współpracę GutPR nawiązało z firmą TECE, producentem i dystrybutorem ogrzewania podłogowego. Umowa dotyczy relacji z mediami, doradztwa komunikacyjnego, monitorowania obecności firmy w prasie i internecie oraz działań w social mediach.
Kolejny kontrakt to półroczna umowa z Grupą Kafito, którą tworzą serwisy przeznaczone do promocji firm i stron internetowych za pomocą darmowej reklamy oraz bezpłatnych publikacji. Tu konsultanci zajmują się obsługą mediową klienta. Projekt realizuje Hanna Gehrke-Gut. Klient sam zgłosił się do agencji. Podobnie jak firma D+H (która powierzyła agencji media relations w związku z Ventic Solar – urządzeniem zasilanym energią słoneczną i sterującym pracą okien) oraz producent krzeseł biurowych Dziedzic (dla którego PR-owcy przejęli komunikację w sieci). Z propozycją obsługi mediowej dla mleka kokosowego zwróciła się z kolei
firma Vivalife. Wcześniej agencja odpowiadała za wprowadzenie na rynek wody kokosowej tego samego producenta.
Dla wrocławskiego Przedszkola „Mali Odkrywcy” Akademia Twórczego Rozwoju GutPR przygotuje działania komunikacyjne na lokalnym rynku. Zajmie się też relacjami z mediami, ich monitoringiem, nawiązaniem współpracy z serwisami zakupów grupowych oraz działaniami z zakresu buzz marketingu. Współpraca ma charakter projektowy. Tym razem zaważyły rekomendacje.
W sierpniu GutPR zostało także organizatorem seminarium „Partnerstwo dla zrównoważonego budownictwa. Zrównoważone projektowanie – potrzeba zintegrowanego projektowania”. Inicjatorem i głównym sponsorem projektu jest RD bud. Zakres obowiązków w tym przypadku to: pozyskanie patronów merytorycznych projektu, nagłośnienie go w mediach i monitoring mediów. Za obsługę tego klienta odpowiada Rafał Wójcicki. (es)