poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSerco stawia na employer branding

Serco stawia na employer branding

Agencja MJCC Employer Branding Consultants poprowadzi kampanię rekrutacyjno-wizerunkową dla krakowskiej firmy Serco Poland.

W ramach współpracy MJCC odpowiada za zaplanowanie i prowadzenie całości działań wizerunkowych skierowanych do studentów oraz kandydatów z doświadczeniem, w tym PR rekrutacyjny, relacje z uczelniami, a także działania w mediach społecznościowych. Umowa obowiązuje do końca roku z możliwością przedłużenia. Managerką projektu jest Aneta Tur. Firmy współpracowały wcześniej przy innym projekcie.

Celem kampanii jest pozyskanie do końca roku 450 nowych pracowników do zespołów zajmujących się w Serco obsługą klienta w branży turystycznej. (es)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj