Na stanowisko executive directora, przejmując obowiązki zarządzania agencją należącą do sieci Havas Worldwide w Polsce, awansował Szymon Szymański. Head of social media został Bartosz Szymeczko.
Szymański jest związany z Havas Worldwide Digital od 2009 roku i przed objęciem obecnego stanowiska pełnił funkcję innovation directora. Nowy executive director realizował projekty dla takich marek, jak: McDonald’s, Tyskie, Lipton, IKEA, Pekao SA, Orange i wiele innych. Jest ekspertem w dziedzinie strategii obecności marki w nowych mediach, optymalizacji działań w internecie oraz w zakresie użyteczności serwisów internetowych. Od teraz zarządza ponad 20-osobowym zespołem specjalistów. Zastąpił Michała Krejzę, który pozostał w grupie, by skupić się na rozwoju nowego projektu biznesowego.
Kolejnym wzmocnieniem jest objęcie przez Bartosza Szymeczkę stanowiska head of social media. Szymeczko będzie odpowiedzialny za rozbudowę oferty agencji w obszarze działań w mediach społecznościowych. Przez ostatnie 3 lata pracował w Havas PR Warsaw należącej do sieci Havas Worldwide w Polsce, tworząc strategie komunikacji w mediach społecznościowych dla kluczowych klientów agencji, m.in. firmy Samsung.
Pozostałe nowe osoby w zespole to Jakub Bogaczyński, który ostatnio pracował jako interactive lead/digital artist w Platige Image, a w Havas Worldwide Digital objął funkcję head of creative, oraz Krzysztof Petyniak, który w wyniku wewnętrznego awansu objął funkcję head of production. (es)