W marcu Business & Culture podpisało umowy z Urzędem Miasta Płocka, Kieleckim Centrum Kultury, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie, wydawnictwem Muza oraz Qchnią Artystyczną.
Dla miasta Płocka agencja przygotowała strategię promocji przez kulturę i będzie odpowiadało za jej realizację w ciągu najbliższego półrocza. Wesprze również płockich instytucji kultury w działaniach public relations.Współpracę podjęto w wyniku rekomendacji. Z Kieleckim Centrum Kultury Business & Culture podpisało umowę na działania public relations dla XIII edycji konkursu Off Fashion. Agencja wygrała konkurs ofert. Za oba projekty odpowiadają: Karolina Szmytko oraz Marcel Płoszczyński.
Współpraca z wydawnictwem Muza dotyczy natomiast promocji wybranych tytułów książkowych. Umowa z Qchnią Artystyczną Marty Gessler obejmuje stworzenie strategii komunikacji oraz obsługę public relations, którą zostanie objęty także prowadzony przez Martę Gessler Warsztat Woni. Obu klientów pozyskano w wyniku działań handlowych. Projekty prowadzą: Katarzyna Grabowska i Maciej Marcisz.
Ostatni kontrakt – z CSW – dotyczy promocji pięciu wybranych projektów oraz cyklu szkoleń PR dla zespołu CSW. Firmy współpracowały wcześniej przy dwóch projektach w 2012 roku. Ten prowadzi Max Fuzowski. (es)