wtorek, 19 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMilionowy przetarg na promocję polskiej wieprzowiny rozstrzygnięty

Milionowy przetarg na promocję polskiej wieprzowiny rozstrzygnięty

Przetarg publiczny za 1 mln zł na przygotowanie oraz realizację kampanii na rzecz Polskiego Związku Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej „Polsus” wygrały agencje: Partner of Promotion wraz z Tailor&Baker.

W ramach kampanii przeprowadzone zostaną działania informacyjne i edukacyjne dotyczące mięsa wieprzowego. Projekt zakłada m.in. realizację działań PR, warsztatów edukacyjnych oraz działań promocyjnych w prasie i internecie. Na potrzeby kampanii uruchomiona zostanie również specjalna strona internetowa. Budżet pięciomiesięcznego zamówienia wynosi 1 mln zł. W przetargu swoje oferty złożyło łącznie 21 agencji. Projekt prowadzi zespół Anny Hahn – Leśniewskiej (Partner of Promotion) oraz Aleksandry Trochimiuk (Tailor&Baker). Oferta agencji opiewała na ponad 966 tys. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj