Do grona klientów agencji Sarota PR dołączyły dwie nowe marki: Fortinet oraz AOC. Rozszerzeniu uległ również zakres usług świadczonych dla firmy Dune HD – agencja zajmie się jej wizerunkiem w mediach społecznościowych.
Fortinet to dostawca urządzeń bezpieczeństwa sieciowego. Agencja odpowiada za budowanie wizerunku marki, relacje z mediami oraz PR produktowy. Umowa jest ważna rok. Obsługą klienta kieruje Marek Wiśniewski.
AOC to z kolei producent monitorów, spółka zależna TPV Technology Limited –światowego producenta wyświetlaczy LCD. W ramach podpisanej na 12 miesięcy umowy, agencja podejmie działania z zakresu media relations oraz PR-u produktu i marki. Projekt poprowadzi Jacek Dembicki.
Natomiast Dune HD, producent odtwarzaczy multimedialnych, który jest klientem agencji od kwietnia 2011 roku, może liczyć na dodatkowe wsparcie w postaci działań w mediach społecznościowych. Od marca 2013 Sarota PR prowadzi globalny fanpage marki na Facebooku. Umowę podpisano na czas nieokreślony, a osobą odpowiedzialna za projekt jest Adam Struzik. (es)