HealthThink Public Relations rozbudowało struktury i założyło nowy dział odpowiedzialny za organizację eventów. Agencja zatrudniła także dwóch nowych project managerów – Angelikę Tomaszewską oraz Paulinę Lewandowską, które kierują zespołem projektowym.
„Obecnie dział z sukcesem zakończył pierwszą w tym roku turę eventów dla klientów tj. FSP Galena w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej »Profilaktyka Diabetyka«; marki Flora (Unilever); Fundacji dla Zdrowia oraz agencji My Place w ramach cyklu badań profilaktycznych prowadzonych dla PZU. W ciągu 2 miesięcy przeprowadziliśmy blisko 30 eventów. Możemy więc z całym przekonaniem stwierdzić, że powiększenie agencji o dział eventowy było dobrą decyzją” – podsumowuje Michał Szary, dyrektor zarządzający HealthThink.
Agencja ma w swojej strukturze również dział PR, odpowiadający za kompleksową obsługę PR klientów agencji. (es)