piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZmiany w dziale marketingu i PR marki Volkswagen

Zmiany w dziale marketingu i PR marki Volkswagen

Jerzy Krężlewski, związany z grupą Volkswagena od 1992 roku, przestał pełnić funkcję dyrektora marketingu i PR marki Volkswagen.

Krężlewski związany był z markami Volkswagen, Audi i Volkswagen Samochody Użytkowe od 1992 roku, gdy odpowiadał za marketing w spółce Kulczyk Tradex. Po zmianach w strukturze firmy, od 2008 roku kierował działem marketingu i PR marki Volkswagen. W 2012 roku, po przejęciu spółki Kulczyk Tradex przez Volkswagen AG, odpowiadał także za PR firmy Volkswagen Group Polska. W czerwcu zdecydował jednak o kontynuowaniu swojej kariery poza strukturami firmy.

Do czasu powołania nowego dyrektora, za marketing marki Volkswagen odpowiada Mateusz Liśkiewicz – kierownik ds. komunikacji, a za public relations Tomasz Tonder – kierownik ds. PR marki Volkswagen. Obydwaj bezpośrednio współpracują z dyrektorem marki Volkswagen, Wojciechem Tomaszkiewiczem. Rekrutacja na następcę Krężlewskiego trwa. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj