sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościHBO Polska: nowy dyrektor marketingu i szef PR-u

HBO Polska: nowy dyrektor marketingu i szef PR-u

W czerwcu stanowisko dyrektora marketingu HBO Polska objęła Katarzyna Wojda, która zajmie się marketingiem kanałów i serwisów HBO oraz Cinemax. Za PR odpowiada natomiast, awansowana na deputy marketing directora, Agnieszka Niburska.

Wojda poprzednio pracowała na stanowisku head of consumer marketing w polskim biurze Mastercard Europe. Wcześniej była account directorem w agencji McCann Erickson Polska, gdzie odpowiadała za takie marki jak: Polkomtel, Agros Nova, Merlin.pl i Siemens, oraz account supervisorem w Lowe GGK. Karierę zawodową rozpoczęła w Instytucie Badania Opinii i Rynku Pentor jako researcher.

Niburska z kolei, to PR-owiec z 10-letnim stażem pracy. Wcześniej pełniła w firmie funkcję menedżera ds. public relations (od początku 2004 roku). PR-em zajmowała się także w firmach mediowych: Business Press, Rowland Communications i CR Media. Od 2003 roku prowadzi zajęcia w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie (socjologia, public relations).

Na stanowisko deputy marketing directora awansowała także Kinga Filarska. Zajmie się marketingiem. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj