Katarzyna Kosek nie jest już dyrektorem promocji i PR w Grupie Zwierciadło. Zastąpiła ją na tym stanowisku Joanna Mazur.
Mazur będzie odpowiadała za całość działań promocyjnych i komunikacyjnych dla magazynów Zwierciadło i Sens, portalu zwierciadlo.pl oraz Fundacji Zwierciadło. Jest doświadczonym menedżerem marketingu, promocji i PR z 20-letnią praktyką w branży wydawniczej. Przez blisko 9 lat pracowała w Grupie Wydawniczej Infor, gdzie jako szef Biura Promocji Gazety Prawnej odpowiadała za promocję dziennika oraz publikacji książkowych i konferencji pod marką GP. Związana była także z wydawnictwem Ringier Polska (kierownik działu promocji CASH, Gra na Giełdzie), AWR Wprost (BusinessWeek) oraz wydawnictwem Marquard Media Polska jako group brand manager tytułów męskich i special interests (Playboy, CKM, Voyage). Jest absolwentką Wydziału Menedżerskiego Szkoły Głównej Handlowej ze specjalizacją w zakresie marketingu. (es)