UPC Polska ma nowego rzecznika prasowego oraz kierownika ds. komunikacji korporacyjnej i public affairs. Został nim Michał Fura, były dziennikarz biznesowy Dziennika Gazety Prawnej. Na tym stanowisku zastąpił Lidię Stępińską-Ustasiak.
Fura będzie odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie strategii komunikacji korporacyjnej, public affairs oraz relacje z mediami, wspierając realizację celów biznesowych spółki. Podlegać będzie bezpośrednio Patrycji Gołos, dyrektor ds. korporacyjnych i public policy UPC Polska.
Michał Fura ma kilkunastoletnie doświadczenie dziennikarskie. Zaczynał w lokalnych i regionalnych redakcjach prasowych, następnie zdobywał doświadczenie w prasie branżowej, w tym m.in. miesięczniku Press. Ostatnie osiem lat pracował w Gazecie Prawnej, a następnie Dzienniku Gazecie Prawnej, gdzie specjalizował się w tematyce związanej z sektorem nowych technologii, mediów i telekomunikacji, fuzji i przejęć, a także reklamy, komunikacji marketingowej i PR. Prowadził panele dyskusyjne podczas wielu konferencji, wśród których wymienić można m.in. Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach oraz Warsaw Media Summit w Warszawie. Kilkukrotnie zasiadał w jury prestiżowego konkursu na najlepsze kampanie public relations Złote Spinacze Związku Firm Public Relations. Ukończył ekonomię ze specjalnością handel zagraniczny w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie oraz Psychologię w zarządzaniu na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. (kg)