piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościClue PR dla dwóch kampanii Fellowes

Clue PR dla dwóch kampanii Fellowes

CluePR zajmie się działaniami PR-owymi dla dwóch kampanii firmy Fellowes, producenta urządzeń biurowych, akcesoriów ergonomicznych i komputerowych.

Działania zaplanowano na jesień tego roku. Na początek – V już edycja kampanii edukacyjnej w zakresie ochrony tożsamości „Nie daj się okraść, chroń swoją tożsamość”. Następnie – kampania, której celem jest uświadomienie opinii publicznej, jak ważne są odpowiednie ergonomiczne warunki pracy – m.in. na bazie wyników Ergotestu z ostatnich siedmiu lat.

Agencję wybrano na podstawie rekomendacji. Projekt koordynują: Alicja Wysocka-Świtała oraz Marta Drogosz. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj