Warszawskie biuro FleishmanHillard nawiązało strategiczne partnerstwo z butikiem kreatywnym 77 Creative, działającym na polskim i brytyjskim rynku.
„W Polsce wciąż potrzebujemy kreatywnych i efektywnych komunikacyjnie kampanii, które pomogą markom skutecznie wyróżnić się na rynku. Nasze partnerstwo z 77 Creative jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie” – mówi Julia Kozak, managing director FleishmanHillard.
Zaś Trent Payne, założyciel i dyrektor kreatywny 77 Creative, dodaje: „Większość firm PR, nawet tych, które komunikują się jako agencje zintegrowane, przywiązuje zbyt dużą wagę do myślenia procesowego. Z kolei agencje kreatywne często nie rozumieją PR i rzadko uwzględniają aspekt PR-owy w swoich kampaniach. W 77 Creative w naturalny sposób myślimy o tym, jak komunikacja może wyjść poza plakat albo reklamę telewizyjną. Dotychczas nie mieliśmy odpowiedniego zaplecza, by przekonać klientów do takiego podejścia” – dodaje Trent Payne, założyciel i dyrektor kreatywny 77 Creative. (kg)