środa, 20 listopada, 2024

FRoSTA z agencją

Z początkiem października JBcomm rozpoczęła współpracę z firmą FRoSTA oraz Specjalistyczną Kliniką Chirurgii Szczękowo-Twarzowej i Stomatologii Estetycznej DeClinic.

W ramach podpisanych umów, agencja zajmie się kompleksowymi działaniami komunikacyjnymi, m.in. relacjami z mediami, PR produktowym i korporacyjnym oraz doradztwem strategicznym.

Jako partner PR, firma JBcomm odpowiedzialna jest także za działania komunikacyjne w ramach konkursu Design Alive Awards 2013 oraz kampanii edukacyjnej „Zawodniacy”, realizowanej przez Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych.

Kontrakty z FRoSTĄ i DeClinic pozyskano w wyniku wygranego konkursu ofert, pozostałe – w wyniku działań handlowych. Spośród nowo pozyskanych klientów z usług agencji PR korzystała wcześniej jedynie FRoSTA, którą obsługiwała m.in. agencja Kolterman Media Communications.

Firmy nie ujawniają informacji, na jak długo podpisano umowy. (jl)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj