Do zespołu Get More Social dołączyło trzech nowych pracowników. Marta Kowalczys obejmuje stanowisko Account Managera, Kamil Mirowski – Social Media Project Managera, zaś Dawid Pierz – Junior Community Specialist.
Get More Social postanowiła uruchomić „zimowe okno transferowe”. Kowalczys pracowała do tej pory w agencji marketingowej Plodni.com, gdzie prowadziła projekty m. in. dla marek: Kubuś, Eurocash, Tchibo, Merlin.pl oraz Kupiec. W GMS na stanowisku Account Managera przejmie opiekę nad profilami społecznościowymi marek z branży FMCG oraz lifestyle.
Mirowski obejmie obowiązki stratega oraz Social Media Project Managera wraz z działaniami dla kluczowych klientów z branży finansowej, FMCG i lifestyle. Dotychczas Kamil pracował w Naszej Klasie, Infinity Group oraz Socializer, realizując projekty dla m. in. BOŚ, BZ WBK, Allianz, Sony czy EA Games.
Pierz z kolei, jako Junior Community Specialist, prowadzi działania w social mediach dla firm z branży edukacyjnej oraz sportowej. Pierwsze szlify w mediach społecznościowych zdobywał w Allegro Group, przy projektach dla marek własnych grupy. Wcześniej piastował stanowisko specjalisty ds. promocji w Gazecie Wyborczej. (es)