środa, 20 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościViacom International Media Networks wybrało agencję PR

Viacom International Media Networks wybrało agencję PR

Od początku stycznia grupę mediową Viacom International Media Networks Polska obsługuje (odpowiadając za zintegrowaną komunikację korporacyjną dla wszystkich marek z portfolio: MTV Polska, VIVA Polska, Comedy Central Polska, Comedy Central Family Polska, grupa Nickelodeon Polska i Viacom Blink!) agencja Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej.

Agencja za porozumieniem stron przejęła wcześniej współpracujące z Viacom osoby z wyspecjalizowanej w coachingu agencji Na Zmianę, rozbudowała zespół i wygrała zorganizowany pod koniec ubiegłego roku przetarg na obsługę PR-u korporacyjnego. Ze strony Charyzmy za współpracę z VIMN odpowiada Agnieszka Krakós-Gorący oraz Michał Pruchnicki. W obszarze komunikacji z mediami branżowymi i liderami opinii wspierać ich będą: Agnieszka Szmit oraz Andrzej Godewski, partnerzy zarządzający. Umowę podpisano na dwa lata. Wcześniej VIACOM pod kątem korporacyjnym obsługiwała agencja NA ZMIANĘ.

Obsługą brand PR-ową grupy Viacom zajmuje się MSL Warsaw.(es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj